Mobil Uygulamanız ile Müşterilerinizi Etkilemenin 5 Yolu!


Sabahları bir fincan kahvenize başlamadan önce, güne başlamak için muhtemelen bir ila on beş cep telefonu uygulaması açmışsınızdır. Mobil uygulamalar büyük bir ölçüde dünyanın bir parçası haline geldi. Mobil Analytics firması Flurry'e göre mobil kullanım, bir önceki yıla göre% 58 arttı. Öte yandan, yeni veriler uygulamanın% 90'ının yalnızca bir kullanımdan sonra silindiğini gösteriyor. Bu, yüklü uygulamaların sadece onda birinin akıllı telefonunuzda birkaç dakikadan fazla kalma şansına sahip olduğu anlamına gelir.

Bu, uygulamanızın, kullanıcıyı mobil uygulamanızla etkileşime sokan ve meşgul eden yeterli öğeye sahip olduğundan emin olmanızın önemi anlamına geliyor. Müşteri, mobil uygulamanızdan bağımlı hale getirmenin en iyi yoludur.

Çekici Kullanıcı Arayüzü

Kullanıcı arayüzü, kullanıcıların uygulamanızı indirirken gördüğü ilk şeydir. Basit ve şık tasarıma sahipseniz, kullanıcılar geri gelmeye devam edecektir. İyi yapılandırılmış bir uygulama, kullanıcıların uygulamayı hızlı bir şekilde kullanmasına ve gezinmesine yardımcı olur, ayrıca kullanıcının aklında kalıcı izlenimler bırakır. Mobil uygulama kullanıcıları, sabırsızlıkla meşguldür ve uygulamanız vermeye istekli olduklarından daha fazla dikkat gerektiriyorsa, başınız belada olabilir. İyi bir örnek popüler buluşma uygulaması Tinder olacaktır. Popülerliğinin arkasındaki nedenlerden biri kullanım kolaylığı ve basit kullanıcı arayüzüdür.

Müşteri Bağlılık Programı

Müşterilere reddedemeyecek teklifler verin. Ödül programının bir parçası olarak ücretsiz kahve sunuyorsanız (Starbucks) veya bir arkadaşınıza (Amazon) baktığınızda ödül puanları verin, umursadığını gösterdiğinizde müşterilere hiçbir şekilde son vermeyecektir. Özellikle fiziksel mağazalar söz konusu olduğunda, tahta üzerinde ne kadar çok arkadaşça olursanız, pazarlama o kadar etkili olur.

Uygulamaya Özel İndirimler

Herkes düşük fiyatları sever. EBay gibi e-ticaret siteleri, mobil uygulama vasıtasıyla satın alırsanız özel indirimler sunar. Bu strateji, kullanıcıların özel teklifleriniz veya indiriminiz olup olmadığını görmek için uygulamanıza tekrar gelmelerini sağlamak için kullanabilirsiniz. Hızlı bildirimde bulunmak için uygulamada yeni bir teklif başlatırsanız, push bildirimlerinden yararlanabilirsiniz.

Başarılar

Bu, tüm insanların psikolojisidir: eğer bir şeyler başarmışlarsa, sosyal medya paylaşımları şarap gibi akar. Başarınızı veya ilerlemenizi tatmin edecek bir şekilde uygulamanızı geliştirin. Bu, uygulamanızın kullanıcılar arasında bağımlılık kazanması için gerçekten yardımcı olacaktır. Video oyunları gibi ya da mobil oyunlar gibi yığılmış ödüllerin seviyelendirilip artırılmayacağını, ne kadar eğlendirildiğini, daha sıklıkla geri döndüğünü göreceksiniz.

Oyunlaştırma

Oyunlaştırma, kullanıcılarınıza geri dönmelerini sağlamak için sürekli olarak etkileşimde bulunmanın bir yoludur. Bu teknik, video oyunlarından esin kaynağı olmuştur. Bir dönüm noktasına erişmek ya da çeşitli aşamalardaki sanal noktaları toplamak karakter alır. Kullanıcı katılımını artırmak için uygulamanızda gamasyon öğesinin bir unsurunu oluşturabilirsiniz. Bu yararlılığından dolayı, kullanıcı sık sık geri dönecektir.


İlgili Yazılar

Hepsini Gör